Dla naszego Norweskiego Klienta - firmy produkcyjnej z branży FMCG poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. IT (Helpdesk).
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe informatyczne (lub studenci ostatnich lat studiów niestacjonarnych);
• Umiejętność rozwiązywania codziennych problemów użytkowników;
• Doświadczenie w administrowaniu środowiska Windows, MS Office, Active Directory (instalacje systemów, utrzymanie, naprawa błędów itp.);
• Praktyczna znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym;
• Komunikatywność;
• Chęć ciągłego rozwoju zawodowego.
Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku (preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnej).
Zadania:
• Bieżące wsparcie użytkowników infrastruktury IT w rozwiazywaniu problemów;
• Administrowanie i utrzymanie systemów, zapewnienie funkcjonowania serwerów, stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych i systemów telecom;
• Zarządzanie sprzętem oraz tworzenie dokumentacji technicznej.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie;
• Rozwój zawodowy oraz szkolenia;
• Przyjazne środowisko pracy;
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.