specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analiza widoczności stron www w wyszukiwarkach internetowych; Optymalizację współczynnika konwersji; Wykonywanie audytów SEO oraz przedstawienie rekomendacji działań; Przygotowywanie analiz słów kluczowych oraz wsparcie przy tworzeniu...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: Tworzenie i aktualizacja informacji na temat hoteli i kierunków wakacyjnych w serwisie coraltravel.pl. Dobór, korekta i kadrowanie zdjęć promujących hotele; Pozyskiwanie danych hotelowych od stałych partnerów za granicą; Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...
INFOR PL S.A., czołowy w kraju dostawca profesjonalnej informacji prawno-gospodarczej, wydawca nowoczesnych platform internetowych: INFORLEX – bazy wiedzy z zakresu podatków, rachunkowości i prawa, INFORFK - dla księgowych w firmach, INFORRB – dla księgowych sektora budżetowego oraz specjalistycznych czasopism (m.in. ‘Monitora Księgowego”, „Rachunkowości Budżetowej”, „Personelu i Zarządzania”) w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. marketing automation
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych obowiązków kandydata/ki należeć będzie:
planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanale e-commerce.
realizacja założonego budżetu.
planowanie i realizacja akcji mailingowych.
analiza sprzedaży w sklepie internetowym i podejmowanie adekwatnych działań.
dobór właściwych narzędzi wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży w kanale e-commerce.
wprowadzanie i aktualizacja oferty w e-sklepie
Wymagania:
doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze e-commerce.
znajomość nowoczesnych narzędzi i rozwiązań wspierających e-commerce
doświadczenie w analizie sprzedaży i/lub akcji marketingu online.
biegłość w obsłudze narzędzi analitycznych i mierników e-kampanii np. Google Analytic.
znajomość HTML w stopniu min. Podstawowym
zrozumienie procesów i zasad zakupów online.
umiejętność samodzielnej pracy oraz kreatywność
dynamizm i inicjatywa w podejmowanych działaniach
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne warunki finansowe oparte o umowę o pracę
samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
dobrą atmosferę pracy z profesjonalistami w swej dziedzinie
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analiza widoczności stron www w wyszukiwarkach internetowych; Optymalizację współczynnika konwersji; Wykonywanie audytów SEO oraz przedstawienie rekomendacji działań; Przygotowywanie analiz słów kluczowych oraz wsparcie przy tworzeniu...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: Tworzenie i aktualizacja informacji na temat hoteli i kierunków wakacyjnych w serwisie coraltravel.pl. Dobór, korekta i kadrowanie zdjęć promujących hotele; Pozyskiwanie danych hotelowych od stałych partnerów za granicą; Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...