Specjalista ds. marketingu i komunikacji z klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i komunikacji z klientem, rozwiniesz swoje kompetencje:
- strategiczne, mając realny wpływ na to jaka będzie marka Nationale-Nederlanden, jej pozycjonowanie i wizerunek,
- kreatywne, tworząc komunikację BTL i ATL, biorąc udział w budowaniu kolejnych kampanii marki,
- innowatorskie, wdrażając swoje pomysły, próbując nowych sposobów i narzędzi komunikacji z klientami, testując nowe koncepcje i podejścia do komunikacji,
- optymalizacyjne, szukając na każdym kroku możliwości uproszczenia procesów i komunikacji Nationale-Nederlanden,
- sprzedażowe, projektując rozwiązania ukierunkowana na sprzedaż produktów,
- projektowe, biorąc udział w wielu projektach prowadzonych w firmie i prowadząc własne projekty marketingowe.
Co oferujemy:
- bardzo ciekawą i pełną wyzwań dla marketera branżę ubezpieczeniową, w której jeszcze wiele pozostało do odkrycia,
- ducha innowacji i rozwoju, poszukiwania rozwiązań, nauki na błędach, eksperymentowania,
- dynamicznie rozwijający się zespół, szukający skutecznych i nowatorskich sposobów dotarcia do klientów,
- możliwość współpracy z najlepszymi agencjami i domami mediowymi,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony,
- dogodną lokalizację biura na Powiślu blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik,
- elastyczny czas pracy i wiele innych benefitów.
Z kim będziesz pracować na co dzień:
- z klientami wewnętrznymi, m.in. z sieciami sprzedaży, produktami, obsługą klienta,
- agencjami kreatywnymi,
- domami mediowymi,
- i oczywiście z całym zespołem marketingu.
Jakich cech szukamy:
- zaangażowania w pracę, pozytywnego zacięcia do realizowanych projektów, energii do działania,
- chęci odkrywania, eksperymentowania, burzenia schematów,
- odpowiedzialności, terminowości w prowadzonych projektach,
- dociekliwości, wytrwałości, asertywności, bo z tym wiąże się wdrażanie innowacji.
Wejdź na nn.pl i sprawdź co robimy