Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.
Oczekiwania wobec kandydatów:
Wykształcenie minimum średnie; Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną; Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office; Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy; Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem; Mile widziane doświadczenie związane ze sprzedażą w podobnym sektorze / CC.
Oferujemy
Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki; Szkolenia produktowe i sprzedażowe/z obsługi Klienta; Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia; Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu; Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport); Dofinansowanie relokacji; Konkursy i spotkania integracyjne; Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.
O nas
Sitel współpracuje z wieloma światowymi markami, wykorzystując przemiany dokonujące się w przemyśle i umożliwiając klientom zdobycie cennego doświadczenia. Sitel jest również jednym z wiodących światowych dostawców usług outsourcingowych. Dzięki swojemu trzydziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu ponad siedemdziesięciu pięciu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi wsparcia dla ponad czterystu klientów prowadzone są w 146 centrach zlokalizowanych w 22 krajach. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek w 48 językach. Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...