Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 18 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla naszego klienta, wiodącej norweskiej firmy związanej z branżą motoryzacyjną, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta (przychodzące)
Miejsce pracy: Radom, Warszawa
Zakres obowiązków
- obsługa Klientów online (głównie za pośrednictwem wewnętrznego systemu, mail, telefon)
- odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- wsparcie Klienta na każdym etapie procesu
- budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- sporządzanie raportów z wykonywanych działań
- prace biurowe
Poszukiwane kompetencje
- pozytywne nastawienie – warunek konieczny!
- łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z ludźmi
- umiejętność i zapał do rozwiązywania problemów
- konsekwentna realizacja celów, które stawiasz przed sobą
- kreatywne podejście do powierzonych zadań
- znajomość języka angielskiego
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Oferujemy
- elastyczne godziny pracy - praca zmianowa, możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć dodatkowych
- stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
- profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
- realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
- praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
- przyjazna atmosfera pracy