Ogłoszenie numer: 947560, z dnia 2016-01-19
Klient portalu Praca.pl
Firma z ponad 20- letnią tradycją na polskim rynku spożywczym. Prężnie rozwijająca się
marka, której produkty dostępne są również w krajach UE, np.: Wielka
Brytania, Portugalia, Słowacja, Litwa, Estonia. Stawiając na jakość
oferowanych produktów oraz ich bezpieczeństwo, firma wdrożyła
system analiz i kontroli punktów krytycznych (HACCP) oraz system
zapewnienia jakości zgodny z międzynarodową normą ISO 9001.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: BAK/01/2016
Opis stanowiska
- przyjmowanie zamówień sprzedaży od klientów oraz ich wprowadzanie do systemu
- monitorowanie stanów magazynowych celem właściwego i terminowego realizowania zamówień
- realizacja zamówień zgodnie z parametrami zawartych umów i kontraktów
- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej – wystawianie faktur, korekt dokumentów
- monitorowanie płatności klientów
- udział w procesie rozpatrywania reklamacji ilościowych i jakościowych klientów
- rozliczanie bonusów retrospektywnych
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
profesjonalna obsługi klienta
-
znajomość zagadnień z zakresu handlu, magazynowania i logistyki
-
umiejętność obsługiwania komputera (MS Office/Internet) i urządzeń biurowych
-
odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację celów
Oferujemy
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i dużym potencjale rozwoju
-
realizację ciekawych, samodzielnych zadań