Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Specjalista ds. ofertowania
Miejsce pracy: świętokrzyskie/ Starachowice
ZADANIA:
- Stała współpraca z Account Managerem wcelu opracowania strategii skutecznej współpracy z klientem oraz sporządzania planów i budżetów sprzedaży,
- Uczestnictwo w procesie ustalania cen oraz negocjowanie warunków współpracy w klientami Spółki,
- Uczestnictwo w procesie ofertowania (w tym: nadzór nad terminowością wycen i przygotowywania ofert),
- Kalkulacja wyrobów zgodnie z obowiązującym szablonem cenowym,
- Kalkulacja oszczędności i aktywne uczestnictwo w różnych projektach oszczędnościowych,
- Monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomendowanie zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub finansowe,
- Minimum 3 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej na podobnym stanowisku,
- Ogólne rozumienie procesów ofertowania oraz fakturowania,
- Zorientowanie na klienta,
- Inicjatywa i samodzielność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne,
- Znajomość produktów i procesów branży automotive,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. poziom B2 (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
- Bardzo dobra znajomość Excela.
OFERUJEMY:
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń;
- Niezbędne narzędzia pracy.