Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z grupy finansowo-ubezpieczeniowej, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: SDS/07/2016/WA1
Zadania:
- Umawianie oraz organizacja spotkań z Klientami dla Przedstawicieli Handlowych
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz przygotowywanie ofert
- Obsługa administracyjna istniejących Klientów i administrowanie umowami
- Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
Nasze wymagania:
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż telefoniczna/ umawianie spotkań)
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe: ekonomia, finanse, prawo
- Znajomość pakietu MS Office
- Zdolności komunikacyjne, negocjacyjne
- Bardzo wysoka kultura osobista
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Terminowość, rzetelność, dokładność, sumienność
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie z grupy finansowo-ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
- Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku
- Bezpłatne szkolenia
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych 08:00-16:00
- Bogaty pakiet socjalny
Oferta dotyczy pracy stałej