Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 11 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Specjalista ds. Utrzymania Klienta Sieci
Miejsce pracy:
Toruń
Toruń
Twoje zadania: badanie potrzeb oraz dobieranie najlepszych rozwiązań dla Klientów sieci
Liczy się dla nas Twoje:
- zaangażowanie
- odpowiedzialność
- otwartość i pozytywna energia
W zamian oferujemy:
- profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
- elastyczny grafik (sam ustalasz godziny)
- podstawę godzinową od 13 zł/h oraz wysokie premie
- benefity pozapłacowe: karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie
- ciekawe konkursy z nagrodami oraz częste spotkania integracyjne
- przyjazną i dynamiczną atmosferę w zgranym zespole
- realną możliwość awansu w strukturze firmy, w ramach wewnętrznej ścieżki kariery „Talent+"