- Ogłoszenie nr: 165489
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 grudnia 2014 r.
Ministerstwo Finansów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw koordynacji realizacji wniosków o podróż służbową poza granicami kraju
- w Wydziale Zarządzania Procesem Delegowania w Podróże Służbowe Biura Administracyjnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie procesu naliczania należności przysługujących delegowanym z tytułu podróży służbowych zagranicznych, w celu określenia prawidłowej kwoty zaliczki niezbędnej na pokrycie kosztów delegacji,
- dokonywanie stosownych rezerwacji i zakupu biletów lotniczych, kolejowych zgodnie z obowiązującymi umowami i przepisami, w celu zapewnienia środków transportu w odpowiednich terminach,
- prowadzenie elektronicznej ewidencji wniosków o służbową podróż poza granicami kraju pracowników Ministerstwa Finansów oraz odpowiadanie za obsługę merytoryczną aplikacji e-delegacje,
- branie udziału w pracach zespołu przy negocjacjach dotyczących opracowania i opiniowania umów, porozumień z przewoźnikami, w celu wypracowania nowych warunków zawieranych porozumień o współpracy,
- przygotowywanie projektów pism, opinii oraz opracowywanie wystąpień o opinie w sprawach dotyczących prac wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów); częste reprezentowanie ministerstwa na zewnątrz (kontakty z firmami zewnętrznymi obsługującymi wyjazdy zagraniczne).
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność argumentowania,
- analityczne myślenie,
- umiejętność pracy w zespole.
- studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów