Specjalista
Miejsce pracy: Otwock
Ogłoszenie o naborze Nr 7420
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na 2 piętrze budynku.Praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30;
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych;
Praca bazami danymi/ programami specjalistycznymi;
Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych należnych strażakom i pracownikom Komendy
- prowadzenie kart wynagrodzeń i podatkowych strażaków i pracowników Komendy oraz rozliczanie zaliczek na podatek ,dochodowy
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
- kompletowanie faktur i rachunków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją i prowadzenie ich rejestru
- rozliczanie zaliczek i delegacji,
- rozliczanie zasiłków chorobowych
- prowadzenie kartotek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- sporządzanie przelewów i przestrzeganie terminów płatności oraz rozliczanie zobowiązań i należności
- obsługiwanie programów: bankowość elektroniczna,płacowy,finansowy, Płatnik, PUE-ZUS, GUS
- archiwizowanie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne, związane z płacami i finansami- znajomość praktyczna przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi komputera w tym obsługa programów: finansowo-płacowych, Płatnika ZUS orazbankowości elektronicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o PSP i służbie cywilnej
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- sumienność, dokładność, rzetelność, komunikatywność