Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Okręgowy Urząd Górniczy w Gliwicach
Gliwice
praca stacjonarna
3180 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171288
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 lipca 2015 r.

Okręgowy Urząd Górniczy w Gliwicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi archiwum

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Jasna 31B
    44 – 122 Gliwice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie akt wytworzonych w urzędzie wg ustalonego harmonogramu w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego, w celu zapewnienia prawidłowego archiwizowania akt w Urzędzie.
  • Porządkowanie akt, ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt oraz przechowywanie w celu zabezpieczenia materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej.
  • Udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych w celu uzyskania informacji znajdujących się w archiwum Urzędu.
  • Przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego, przeprowadzanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Archiwum Państwowym w celu koordynowania i zapewnienia prawidłowego wykonywania ustawowych obowiązków związanych z przekazywaniem akt do Archiwum Państwowego.
  • Sporządzanie sprawozdania ze stanu posiadanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej w celu przekazania informacji dyrektorowi Urzędu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;
    • częsty i bezpośredni kontakt z klientem wewnętrznym;
    • wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów, w niektórych
    przypadkach wymagający użycia drabiny;
    • praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • budynek, w którym znajdują się pomieszczenia Urzędu zlokalizowane na parterze oraz I piętrze, nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych)
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe o specjalności archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją współczesną
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów dotyczących: funkcjonowania administracji publicznej, postępowania administracyjnego; narodowego zasobu archiwalnego i archiwaliów w niezbędnym zakresie;
    • biegła umiejętność obsługi komputera;
    • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i komunikatywność.
wymagania dodatkowe
  • powyżej 1,5 roku pracy w administracji lub archiwach na podobnym stanowisku

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...