- Ogłoszenie nr: 171288
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 lipca 2015 r.
Okręgowy Urząd Górniczy w Gliwicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw obsługi archiwum
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Jasna 31B
44 – 122 Gliwice
Miejsce wykonywania pracy:
- Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie akt wytworzonych w urzędzie wg ustalonego harmonogramu w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego, w celu zapewnienia prawidłowego archiwizowania akt w Urzędzie.
- Porządkowanie akt, ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt oraz przechowywanie w celu zabezpieczenia materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej.
- Udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych w celu uzyskania informacji znajdujących się w archiwum Urzędu.
- Przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego, przeprowadzanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Archiwum Państwowym w celu koordynowania i zapewnienia prawidłowego wykonywania ustawowych obowiązków związanych z przekazywaniem akt do Archiwum Państwowego.
- Sporządzanie sprawozdania ze stanu posiadanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej w celu przekazania informacji dyrektorowi Urzędu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;
• częsty i bezpośredni kontakt z klientem wewnętrznym;
• wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów, w niektórych
przypadkach wymagający użycia drabiny;
• praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego.
• budynek, w którym znajdują się pomieszczenia Urzędu zlokalizowane na parterze oraz I piętrze, nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych)
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe o specjalności archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją współczesną
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów dotyczących: funkcjonowania administracji publicznej, postępowania administracyjnego; narodowego zasobu archiwalnego i archiwaliów w niezbędnym zakresie;
- biegła umiejętność obsługi komputera;
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i komunikatywność.
- powyżej 1,5 roku pracy w administracji lub archiwach na podobnym stanowisku
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów