- Ogłoszenie nr: 173810
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej
- Jednoosobowe stanowisko do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Jaśle
ul. Kościuszki 26
38-200 Jasło
Miejsce wykonywania pracy:
- Jasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
- prowadzenie postępowań powypadkowych dotyczących policjantów i pracowników cywilnych,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
- opracowywanie regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- realizacja zagadnień związanych z medycyną pracy,
- wykonywanie zadań służby ochrony przeciwpożarowej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Stanowisko pracy wyposażone w telefon, zestaw komputerowy. Oświetlenie sztuczne
i naturalne. Bariery architektoniczne (budynek dwupiętrowy, nie posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.)
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie zawód technika bhp
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp
- pozostałe wymagania niezbędne:
- aktualne szkolenie okresowe dla służby bhp,
- aktualne szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej (w zakresie wynikającym z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. nr 178, poz. 1380 z poźn. zm.),
- znajomość przepisów z zakresu bhp,
- znajomość przepisów z zakresu p.poż.,
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- komunikatywność,
- obsługa pakietów biurowych.
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( przy wykształceniu wyższym nie wymagany jest staż pracy),
- posiadanie uprawnień do realizacji zadań wykładowcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- znajomość przepisów resortowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- prawo jazdy kat. B.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów