- Ogłoszenie nr: 162596
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 sierpnia 2014 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Wydziale Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Biuro Kadr i Organizacji,
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej wydziału,
- sporządzanie projektów opisów stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w wydziale,
- prowadzenie wydziałowego rejestru skarg i wniosków,
- prowadzenie terminarza spotkań, narad,
- przygotowywanie i obsługa spotkań z klientami i gośćmi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa,
praca w siedzibie urzędu/biura,
stres związany z telefoniczna i bezpośrednią obsługą klienta.
praca na pierwszym piętrze,
narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, drzwi nieodpowiedniej szerokości,
pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa,
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość zarządzenia w sprawie dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- komunikatywność, odporność na stres,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia, dobrej organizacji pracy własnej.
- wykształcenie wyższe.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów