- Ogłoszenie nr: 181370
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Kościerzynie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie
ul. Zgr. Ks. Zmartwychwstańców 2,
83-400 Kościerzyna
Miejsce wykonywania pracy:
- Kościerzyna
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie czynności realizowanych w sprawach dyscyplinarnych policjantów w jednostce
- realizowanie zadań z zakresu spraw kadrowych policjantów i pracowników w oparciu o ustawę z dnia 6.04.1990r. o Policji, ustawę z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjego, ustawę z dnia 21.11.2008r. o służbie cywilnej, ustawę z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy oraz przepisy wykonawcze,
- realizowanie zadań z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego lokalnego policjantów i pracowników,
- realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy,
- realizowanie czynności w sprawach skarg i wniosków wpływających do komendy,
- obsługa systemów informatycznych na stanowisku pracy,
- przekazywanie spraw ostatecznie załatwionych do składnicy akt.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
-stanowisko pracy na I piętrze budynku, bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych ruchowo, budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych, posiada windę, która umożliwia dostanie się na parter budynku.
Inne
brak
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych dotyczących pracy wykonywanej na wymienionym stanowisku,
- organizowanie pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- wykształcenie wyższe,
- 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku kadrowym,
- znajomość Kodeksu postępowania adminstracyjnego,
- znajmość przepisów bhp i ppoż.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów