- Ogłoszenie nr: 167500
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 lutego 2015 r.
Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw czynności sprawdzających.
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Pierwszym Referacie Czynności Sprawdzających
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy
Warszawa-Ursynów
ul. Wynalazek 3
02-677 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie korespondencji do organów podatkowych, administracji państwowej, samorządowej, ZUS, organów ścigania, Izb Celnych, itp. Celem przekazania lub uzyskania informacji niezbędnych w prowadzonych czynnościach i postępowaniach
- współuczestniczenie w przygotowywaniu sprawozdań, analiz w ramach właściwości rzeczowej Komórki w celu dostarczania aktualnych informacji organom nadzorującym
- przygotowuje projekty zaświadczeń niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych, w celu przedłożenia ich do akceptacji przełożonemu.
- wprowadzanie do systemu informatycznego deklaracji, zgłoszeń podatkowych, informacji z aktów notarialnych w celu gromadzenia informacji dotyczących czynności i majątku podatników.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Wykonywanie pracy w siedzibie urzędu, reprezentowanie na zewnątrz, kontakt z podatnikami i instytucjami zewnętrznymi. Praca siedząca przy komputerze, wysiłek głównie umysłowy.
Nie stwarzają zagrożenia dla zdrowia i życia pracownika.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność,
- grzeczność, uprzejmość,
- otwarty stosunek do klienta,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, dzielenie się wiedzą oraz informacjami,
- umiejętność organizacji pracy,
- doświadczenie 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej,
- wykształcenie wyższe
- umiejętność obsługi systemu POLTAX, aplikacji Czynności Majątkowe, Biblioteka Akt,
- umiejętność stosowania przepisów prawa podatkowego,
- znajomość ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych, ustawy o podatku od spadków i darowizn,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism.
- doświadczenie 1 rok staż lub praca w administracji podatkowej,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów