- Ogłoszenie nr: 172533
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.
Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw wykonywania czynności kontrolnych
- w II Wydziale Kontroli Podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Tarnobrzeg
- ul. Moniuszki 6B
39-400 Tarnobrzeg
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współuczestniczenie w badaniu dokumentów i ewidencji,
- współuczestniczenie w przeprowadzanych przez inspektora kontroli skarbowej czynnościach dowodowych,
- współpracowanie w tworzeniu dokumentacji kontrolnej,
- wspomaganie pracy inspektora kontroli skarbowej w postępowaniach mandatowych,
- informowanie inspektora kontroli skarbowej o stanie prowadzonych spraw i zgłaszanie zaistniałych problemów,
- współuczestniczenie po zakończeniu postępowania kontrolnego w opracowywaniu i kompletowaniu dokumentów,
- uczestniczenie w czynnościach wykonywanych w ramach pomocy prawnej oraz zleconych przez inne organy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca polegająca na prowadzeniu czynności kontrolnych, wykonywana w siedzibie Urzędu oraz w terenie,
w siedzibie kontrolowanego, wyjazdy służbowe.
Praca w terenie – kontakty z podatnikami, prowadzenie czynności kontrolnych w siedzibie kontrolowanego.
Praca w biurze – II i III piętro w III – piętrowym budynku bez wind, brak podjazdu dla niepełnosprawnych na piętra, jest podjazd tylko na parter. Obsługa komputera.
Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących, głuchoniemych oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość komunikacji,
- otwarty stosunek do klienta
- doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów