Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 17828
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy pl. św. Piotra i Pawła 4/5, II piętrze, w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nim – w terenie.
Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2.351,86 brutto miesięcznie + dodatek za wysługę lat
Zakres zadań
- Opracowywanie zestawień, sprawozdań i pism związanych z działalnością remontowo-inwestycyjną Zespołu Inwestycji i Remontów Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie
- Przygotowywanie wniosków oraz dokumentów w celu uzyskiwania decyzji urzędowych związanych z prowadzonymi przez Zespół Inwestycji i Remontów Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie, inwestycjami i remontami
- Weryfikowanie pod względem formalnym nowo pozyskanej dokumentacji projektowej
- Opracowywanie dokumentów związanych z postępowaniami szkodowymi
- Uczestniczenie w przygotowywaniu procedur przetargowych i umów na roboty remontowe i inwestycje
- Prowadzenie biblioteki dokumentacji projektowej Zespołu Inwestycji i Remontów Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
- Branie czynnego udziału w inwentaryzacjach
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie techniczne lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2017 r. poz. 1332), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579)
- Biegła znajomość programu komputerowego – pakiet Microsoft Office
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Zdolność analitycznego myślenia
- Samodzielność i operatywność
- Staranność, rzetelność, obowiązkowość, dyspozycyjność
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność rozwiązywania problemów, organizacji pracy
- Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dowolnej specjalności)
- Znajomość komputerowego programu kosztorysowego np. NORMA