Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Starszy Specjalista ds. Service Desk - I linia wsparcia (Active Directory)
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 6-10-32736/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, miedzynarodowej firmy działającej w branży energetycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Starszy Specjalista ds. Service Desk, która dołączy do zespołu wsparcia technicznego firmy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie użytkowników systemów informatycznych (tzw. "klient wewnętrzny")
- współtworzenie procedur, instrukcji, usprawnień dot. wsparcia technicznego
- koordynowanie terminowego przygotowania i dystrybucji informacji, komunikatów (dotyczących awarii, planowych wyłączeń sieci, sprzętu, oprogramowania, itp.),
- administrowanie oraz rozwój systemu obsługi zleceń informatycznych i System Contact Center
- koordynację / przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
- współtworzenie artykułów witryny informacyjnej IT w Intranecie,
- sporządzanie raportów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie użytkowników systemów informatycznych (tzw. "klient wewnętrzny")
- współtworzenie procedur, instrukcji, usprawnień dot. wsparcia technicznego
- koordynowanie terminowego przygotowania i dystrybucji informacji, komunikatów (dotyczących awarii, planowych wyłączeń sieci, sprzętu, oprogramowania, itp.),
- administrowanie oraz rozwój systemu obsługi zleceń informatycznych i System Contact Center
- koordynację / przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
- współtworzenie artykułów witryny informacyjnej IT w Intranecie,
- sporządzanie raportów
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie w pracy w obszarze IT,
- wykształcenie wyższego techniczne, preferowane o profilu informatycznym,
- dobra znajomość zagadnień z zakresu:
-- organizacji i funkcjonowania Service Desk
-- dobrych praktyk ITIL,
-- obsługi systemów operacyjnych z rodziny Windows,
-- obsługi i konfiguracji urządzeń drukujących oraz MFP,
-- zagadnień sieci LAN/VLAN/WAN,
-- Active Directory,
-- budowy komputerów i urządzeń peryferyjnych
-- rozwiązywania problemów z zakresu systemów operacyjnych oprogramowania,
-- SCCM,
-- narzędzi do pomocy zdalnej,
-- baz danych i umiejętność tworzenia zapytań SQL,
- postawa prokliencka, komunikatywność,
- umiejętność pracy zespołowej,
- dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższego techniczne, preferowane o profilu informatycznym,
- dobra znajomość zagadnień z zakresu:
-- organizacji i funkcjonowania Service Desk
-- dobrych praktyk ITIL,
-- obsługi systemów operacyjnych z rodziny Windows,
-- obsługi i konfiguracji urządzeń drukujących oraz MFP,
-- zagadnień sieci LAN/VLAN/WAN,
-- Active Directory,
-- budowy komputerów i urządzeń peryferyjnych
-- rozwiązywania problemów z zakresu systemów operacyjnych oprogramowania,
-- SCCM,
-- narzędzi do pomocy zdalnej,
-- baz danych i umiejętność tworzenia zapytań SQL,
- postawa prokliencka, komunikatywność,
- umiejętność pracy zespołowej,
- dobra znajomość języka angielskiego
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- ciekawe, odpowiedzialne stanowisko z różnorodnym zakresem obowiązków
- praca w dynamicznym, kameralnym zespole w przyjaznej atmosferze
- rozbudowana ścieżka kariery
- program szkoleniowy
- pakiet prywatnej opieki medycznej
- karta Multisport
- system premiowy
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- atrakcyjne wynagrodzenie
- ciekawe, odpowiedzialne stanowisko z różnorodnym zakresem obowiązków
- praca w dynamicznym, kameralnym zespole w przyjaznej atmosferze
- rozbudowana ścieżka kariery
- program szkoleniowy
- pakiet prywatnej opieki medycznej
- karta Multisport
- system premiowy
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.