- Ogłoszenie nr: 170833
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 lipca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - jednoosobowe stanowisko
- KPP Szamotuły
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.25
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły
Miejsce wykonywania pracy:
- Szamotuły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie i nadzorowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Prowadzenie indywidualnych postępowań w zakresie odszkodowań z tytułu wypadków dla policjantów i pracowników Komendy.
- Prowadzenie dla osób pełniących służbę i zatrudnionych w Komendzie szkoleń policjantów i pracowników z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy (badania profilaktyczne i kontrolne policjantów, badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników Komendy, Komisje Lekarskie, badania sanitarno-epidemiologiczne, szczepienia, specjalistyczne.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze,
praca w terenie (wyjazdy służbowe),
praca w siedzibie urzędu na I piętrze
Oświetlenie naturalne oraz sztuczne.
Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe Specjalista Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,
- znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów BHP, prawa pracy, Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),
- uprawnienie inspektora p.poż.,
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
- dyspozycyjność,
- umiejętności analityczne,
- prawo jazdy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów