- Ogłoszenie nr: 159465
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2014 r.
Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw prawnych
- w Wieloosobowym Stanowisku do spraw Obsługi Prawnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Transportu Kolejowego
ul. Chałubińskiego 4
00-928 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie opinii prawnych z zakresu działania Urzędu;
- konsultacje prawne dla pracowników Urzędu w zakresie załatwianych przez nich spraw;
- sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawa wewnętrznego (zarządzeń, postanowień, regulaminów), umów, porozumień i innych dokumentów sporządzanych przez pracowników;
- bieżące informowanie pracowników merytorycznych Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania Urzędu Transportu Kolejowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stres związany z odpowiedzialnością za wydawane opinie.
Praca pod presją czasu.
Praca z komputerem. W budynku windy, platforma schodowa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia pomocy prawnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym
- znajomość ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych
- znajomość ustawy o systemie oceny zgodności
- znajomość KPA
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera /pakiet MS Office/
- znajomość programów informacji prawnej LEX OMEGA lub LEX POLONICA
- komunikatywność
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość ustawodawstwa z zakresu prawa cywilnego, handlowego, finansów publicznych, zamówień publicznych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów