Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    9 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Dziale Call Center

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
2913 dni temu

Ogłoszenie numer: 1068809, z dnia 2016-05-03

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.

Firma Zeitmann jest młodą firmą, opartą na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług. Naszym celem jest dobór na tyle właściwego personelu, by osiągnąć zadowolenie zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji niewykwalifikowanych, jak i wykwalifikowanych pracowników i posiadamy stałe i aktualne oferty pracy w Niemczech, Norwegii i Austrii.

 

Stanowimy młody zespół zajmujący się rekrutacją pracowników do pracy zagranicą. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pogodnej i pełnej energii osoby na stanowisko:

Team Leader w Dziale Call Center

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 227365_001

 

Opis stanowiska

 

- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
- Koordynowanie i organizowanie pracy zespołu, tworzenie harmonogramów,
- Motywowanie podległych pracowników,
- Proponowanie usprawnień pracy,
- Samodzielny kontakt telefoniczny z Klientami firmy, 
- Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń,
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

 

- Wykształcenie co najmniej średnie.

Oferujemy

 

- Umowę o pracę na pełen etat od początku współpracy,
- Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku,

- Możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej, 
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00,

- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Firmowy pakiet medyczny,
- Karta Multisport. 


Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 12 661 64 00 lub o aplikację drogą elektroniczną (załączając CV oraz posiadane uprawnienia)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Zeitmann Sp.j. ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków. Numer Agencji Zatrudnienia 9212.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    9 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...