Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Dziale Call Center

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
2848 dni temu

Ogłoszenie numer: 1122931, z dnia 2016-06-10

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.

Firma Zeitmann jest młodą firmą, opartą na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług. Naszym celem jest dobór na tyle właściwego personelu, by osiągnąć zadowolenie zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji niewykwalifikowanych, jak i wykwalifikowanych pracowników i posiadamy stałe i aktualne oferty pracy w Niemczech, Norwegii i Austrii.

 

Zeitmann jest liderem wśród agencji rekrutujących pracowników na rynek niemiecki. Przede wszystkim jednak jest firmą godną zaufania. Co roku dzięki nam pracę w Niemczech znajduje kilka tysięcy osób. Pomagamy również kandydatom szukającym zatrudnienia w Austrii, Holandii, Norwegii, Finlandii i Wielkiej Brytanii. Dbamy o to, by wszyscy pracownicy byli zatrudnieni w oparciu o umowę zawartą z zagranicznym pracodawcą, obejmującą ubezpieczenie i dostęp do świadczeń socjalnych. Służymy wieloletnim doświadczeniem i kompleksowym wsparciem od pierwszego do ostatniego dnia zatrudnienia.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, do oddziału w Krakowie, poszukujemy pogodnej i pełnej energii osoby, na stanowisko:

Team Leader w Dziale Call Center

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 227365_002

 

Opis stanowiska

 

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem
  • koordynowanie i organizowanie pracy zespołu, tworzenie harmonogramów
  • motywowanie podległych pracowników
  • proponowanie usprawnień pracy
  • samodzielny kontakt telefoniczny z Klientami firmy
  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

 


  • doświadczenie w pracy w Call Center (minimum 6 miesięcy)
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem konsultantów
  • komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
  • kreatywność i pomysłowość
  • silna determinacja i ukierunkowanie na realizację postawionych celów
  • wykształcenie co najmniej średnie

Oferujemy

 

  • umowę o pracę na pełen etat od początku współpracy
  • pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
  • możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej
  • pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • firmowy pakiet medyczny
  • karta Multisport

Wypełnij krótki formularz, a my skontaktujemy się z Tobą https://zeitmann.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/227365/0/1 lub prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@zeitmann.pl 

Masz pytania? Zadzwoń do nas! Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 pod numerem tel. 12 661 64 00.

 

Chcesz jako pierwszy wiedzieć o najnowszych ofertach pracy? Polub naszą stronę na Facebooku.

 

Życzymy powodzenia!

Zespół Rekrutacji

Zeitmann

 

Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Zeitmann sp.j., ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 9212). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych i mogą być udostępniane innym odbiorcom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne.

Wysłanie do nas CV jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, udostępnianie ich klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych oraz na otrzymywanie w przyszłości nowych ofert pracy i informacji marketingowych z naszej firmy. W przypadku nie wyrażenia zgody prosimy o odesłanie wiadomości zwrotnej wraz z stosowną informacją.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...