Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Team Leader zespołu Call Center z językiem włoskim

Team Leader zespołu Call Center z językiem włoskim

Homeglobal
Warszawa
praca stacjonarna
2464 dni temu

Homeglobal.com to serwis pomagający rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dla naszych klientów, prowadzimy szeroko zakrojone projekty telemarketingowe. Dołącz do światowych leaderów sprzedaży i poprowadź swój zespół do sukcesu!

 

Obecnie do naszego teamu poszukujemy osób na stanowisko:

Team Leader zespołu Call Center z językiem włoskim
Miejsce pracy: Warszawa


Opis stanowiska:

  • Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
  • Motywowanie zespołu i angażowanie w cele
  • Aktywne wspieranie działań rozwojowych zespołu
  • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
  • Podział zadań między Konsultantów
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
  • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności
  • Realizacja i raportowanie celów sprzedażowych na powierzonych projektach
  • Rozwiązywanie trudności wynikających z pracy w zespole oraz związanych z wypełnianiem obowiązków, wsparcie w kontakcie z Klientem
  • Uczestnictwo w rozmowach rekrutacyjnych

Wymagania:

  • Warunek konieczny: znajomość języka włoskiego oraz polskiego/angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center
  • Umiejętność motywowania zespołu
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Silna orientacja na wynik i determinacja w realizacji celów

Oferujemy:

  • Niepowtarzalną atmosferę w pracy
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia i wyjątkowy pakiet motywacyjny
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
22 242 8948
recruitment@homeglobal.com
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...