Trade Marketing Specialist
Warszawa
PSKF15467
Nasz Klient to globalny lider branży FMCG posiadający w swoim portfolio wiodące marki w kategorii spożywczej. W związku ze strategicznymi zmianami w strukturach firmy poszukujemy doświadczonej, zaangażowanej i energicznej osoby na stanowisko Trade Marketing Specialist.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie aktywnościami trade marketingowymi dla podległych marek w wybranym kanale sprzedaży.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie aktywnościami trade marketingowymi dla podległych marek w wybranym kanale sprzedaży.
Opis stanowiska / Job description:
- Rozwój strategii dla wybranego kanału sprzedaży we współpracy z działami brand marketingu i sprzedaży,
- Samodzielne tworzenie planów tradowych i kalendarza aktywności z wykorzystaniem analiz dotyczących zachowań klientów i konsumentów,
- Współpraca z działem sprzedaży przy rekomendacji poszczególnych działań mających na celu wzmocnienie pozycji produktów w poszczególnych kategoriach,
- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących rezultatów i efektywności przeprowadzonych aktywacji.
- Samodzielne tworzenie planów tradowych i kalendarza aktywności z wykorzystaniem analiz dotyczących zachowań klientów i konsumentów,
- Współpraca z działem sprzedaży przy rekomendacji poszczególnych działań mających na celu wzmocnienie pozycji produktów w poszczególnych kategoriach,
- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących rezultatów i efektywności przeprowadzonych aktywacji.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wyższe wykształcenie, preferowane o profile ekonomicznym,
- Min. 3 lata doświadczenia w trade marketingu w firmie z branży FMCG,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów trade marketingowych od kreowania strategii po post-ewaluację,
- Optymizm, umiejętność inicjowania zmian oraz samodzielność w działaniu,
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Biegła znajomość MS Office.
- Min. 3 lata doświadczenia w trade marketingu w firmie z branży FMCG,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów trade marketingowych od kreowania strategii po post-ewaluację,
- Optymizm, umiejętność inicjowania zmian oraz samodzielność w działaniu,
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Biegła znajomość MS Office.
Jak aplikować / How to apply: