Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie, poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
ZADANIA:
• Tworzenie kart ewidencji czasu pracy
• Kontrola nad plikiem ze stanem osobowym
• Prowadzenie pliku z premią
• Stała kontrola nadgodzin oraz cotygodniowe raportowanie nadgodzin
• Codzienne raportowanie absencji
• Kontrola nad dokumentacją produkcyjną
• Kontrola na rejestracją wejść i wyjść pracowników
• Comiesięczne aktualizowanie skill matrix oraz certyfikatów pracowniczych
• Administracja dokumentacją pracowniczą oraz współpraca z działem HR
WYMAGANIA:
• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie zawodowe: 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
• Umiejętność obsługi komputera (MS Office, szczególnie Excel)
• Sumienność
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Samodzielność
• Bardzo dobra organizacja własnej pracy
OFERUJEMY:
• Umowę o pracę tymczasową,
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
• Dofinansowanie do dojazdów,
• Dofinansowanie do posiłków,
• Szkolenia.
Oferta tyczy pracy tymczasowej.