GI GROUP jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dopadła Cię rutyna w pracy? Poszukujesz ciekawych wyzwań zawodowych w międzynarodowej firmie?
Nie czekaj - aplikuj!!!
Obecnie dla naszego Klienta, specjalizującego się w sprzedaży przewodów miedzianych i aluminiowych poszukujemy osoby na stanowisko:
ADMINISTRATOR SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Zadania:
- przyjmowanie, weryfikacja i rejestrowanie zamówień
- prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- przygotowywanie cenników i weryfikacja cen
- przyjmowanie reklamacji
- fakturowanie
- prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji ISO
- zamawianie transportu, kontrola kosztów wydziałowych
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane ze sprzedażą)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- komunikatywność
- kreatywność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej
- prawo jazdy kategoria B (min. 3 lata)
Oferujemy:
- praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- karta Multisport