Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    4 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    5 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista w Oddziale w Szczecinku

Archiwum Państwowe w Koszalinie
Szczecinek
praca stacjonarna
3229 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169576
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 maja 2015 r.

Archiwum Państwowe w Koszalinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • do spraw do spraw przechowywania, opracowywania oraz popularyzacji materiałów archiwalnych zgromadzonych w Oddziale w Szczecinku
  • w Oddziale w Szczecinku

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Koszalinie
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
    75-803 Koszalin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecinek
  • Oddział w Szczecinku
    ul. Parkowa 3
    78-400 Szczecinek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych zgodnie z zasadami archiwalnymi i obowiązującymi przepisami metodycznymi
  • opracowywanie pomocy ewidencyjno-informacyjnych tj. inwentarzy książkowych wraz ze wstępami, notatek informacyjnych, inwentarzy skarbowych, sumariuszy, indeksów osobowych, geograficznych i rzeczowych, spisów, kart A i B dla zespołów archiwalnych zamkniętych i otwartych przy wykorzystaniu komputerowych baz danych oraz przeprowadzanie skontrum zasobu
  • wykonywanie kwerend krajowych i zagranicznych
  • prowadzenie Czytelni Akt Oddziału w Szczecinku
  • prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego Oddziału w Szczecinku
  • prowadzenie działalności popularyzatorskiej
  • czuwanie nad stanem fizycznym, warunkami przechowywania, porządkiem, bezpieczeństwem i profilaktyką zasobu zgromadzonego w Oddziale w Szczecinku oraz prowadzenie prostych czynności konserwatorskich
  • realizacja zadań z zakresu digitalizacji zasobu archiwalnego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy.
    Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu domowego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe wyższe historyczne, specjalizacja archiwalna
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
    • znajomość przepisów o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach
    • znajomość obsługi komputera w zakresie programów i baz danych
    • komunikatywność
wymagania dodatkowe
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • wiedza z zakresu metodyki archiwalnej i kpa
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia podczas opracowywania zespołów archiwalnych
  • inicjatywa, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań i podejmowaniu decyzji
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • wysoka kultura osobista

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    4 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    5 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...