Suisse Légiste sp. z o.o. to profesjonalna firma windykacyjna, ciesząca się od roku 2011 najwyższym zaufaniem Klientów, którzy doceniają nas za niestandardowe i indywidualne podejście, wysoką skuteczność oraz pełne zaangażowanie w zlecone sprawy. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych.
Asystent/-ka ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków należeć będzie:
- Dbanie o dobry wizerunek firmy;
- Przyjmowanie gości/klientów;
- Odbieranie zgłoszeń telefonicznych i mailowych;
- Dbanie o porządek;
- Ewidencjonowanie korespondencji, organizacja i nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów pomiędzy Zarządem, pracownikami firmy oraz instytucjami zewnętrznymi;
- Zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami;
- Przygotowywanie pism, zestawień i raportów;
- Zapewnienie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, eksploatacyjne i spożywcze;
- Organizacja wyjazdów służbowych i ich rozliczanie;
- Wsparcie działu sprzedaży, administracji oraz serwisu;
- Planowanie i organizacja firmowych eventów;
Oczekujemy:
- Wykształcenia min. wyższego zawodowego (licencjat) lub w trakcie studiów;
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office,
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- Umiejętności poprawnego redagowania tekstów;
- Łatwości nawiązywania kontaktu i współpracy z innymi;
- Dobrej organizacji czasu pracy;
- Rzetelności i sumienności;
- Komunikatywności i pozytywnego nastawienia;
- Wysokiego stopnia motywacji do pracy i dalszego rozwoju zawodowego;
Oferujemy:
- Umowę o pracę/zlecenie;
- Interesującą pracę na samodzielnym stanowisku w stabilnej i rozwijającej się firmie;
- Wsparcie oraz profesjonalne wprowadzenie na stanowisko pracy;
- Gwarantowaną dobrą atmosferę pracy;
- Lekcje języka angielskiego
- Świeże owoce w kuchni