Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
asystent umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: Wsparcie Dyrektora Technicznego w codziennej pracy (organizacja podróży służbowych, zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów); Monitorowanie rynku i wyszukiwanie ogłoszeń o postępowaniach przetargowych; Bieżące i efektywne monitorowanie...
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za...
„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta- mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Aktualnie dla naszego klienta - lidera branży telekomunikacyjnej, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/-ka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
zarządzanie kalendarzem dyrektora (ustalanie terminów narad i spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych),
sporządzanie notatek ze spotkań,
obsługa gości (w tym gości zagranicznych),
obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w języku angielskim),
obsługa dokumentów (faktury, rachunki itp.),
inne zadania zlecone.
Wymagania:
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office)
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
doświadczenie na podobnym stanowisku
zdolności organizacyjne
umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
komunikatywność i kreatywność
dobra prezencja
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pracę w atrakcyjnej lokalizacji Warszawa, Aleje Jerozolimskie
bardzo atrakcyjną stawkę godzinową
pracę wśród profesjonalistów
możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego i Benefit Systems
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
asystent umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: Wsparcie Dyrektora Technicznego w codziennej pracy (organizacja podróży służbowych, zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów); Monitorowanie rynku i wyszukiwanie ogłoszeń o postępowaniach przetargowych; Bieżące i efektywne monitorowanie...
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za...