Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

    CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem; Bieżące raportowanie w systemach;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Advisor (German Speaker)

Teleperformance Greece
lubelskie, Grecja
praca stacjonarna
2579 dni temu
Customer Advisor (German Speaker)
Location: Polska, Grecja

 

TELEPERFORMANCE:

 

Teleperformance  connects  the biggest and most respected brands on the planet with their customers . We invest in research and development to get a deeper understanding of customers' behaviors and needs for different countries, cultures, industries and generations. We are experts in people interactions and it gives us the edge in delivering a superior customer experience in every contact.

 

WHY GREECE?

 

We give you now the opportunity to choose a country that combines the historical past with the modern present and to work for the first company that introduced Contact Center in the local market and became one of the most successful partners around Europe.

Do you speak German?

Make a fresh start in sunny Greece; meet our culture and all the natural beauty of our country! Greece is a very competitive country in price, compared to other European destinations. Visitors in Greece are treated as long-time friends, due to the traditional hospitality and friendliness of its people!

This is the time for you to gain unforgettable new experiences!!!

 

OUR DAILY JOB


We listen and respond to our customers' needs and concerns (via phone and chatting)
We always handle customers' issues or complaints in a polite way
We determine further action or final completion on customer cases received
We record details of customer contacts and actions taken
We research answers or solutions as needed

 

Our employees are important components of our success!

  • Excellent monthly salary
  • Monthly performance bonus
  • Extra Payment for Overtime, Sundays and Greek Holidays
  • 2 Extra salaries per year (Christmas – Easter – Summer)
  • Bonus for referring new colleagues
  • 20 days annual paid holiday
  • Great relocation package: Airplane Tickets / Transportation from Airport / 2 Weeks Free Accommodation
  • Special Discounts and Offers for all employees
  • Training using the latest technology
  • Ongoing IT and Soft skills training provided by our specialists keeping you updated
  • Career development opportunities
  • Pension plan
  • Health insurance coverage
  • International, multicultural modern working environment
  • On-site canteen
  • Casual dress code
  • In-House doctor and examination center
  • Location easy to reach by Public Transport
  • Free Greek courses
  • Employee Relations team to help new hires integrate in the Greek lifestyle and culture
  • Interactive activities within a fun team: team-building, excursions, themed parties, sport events, talent pageants etc.

Learn more about us & join the TP Family:


https://www.youtube.com/watch?v=ig48npam8aM
https://www.youtube.com/watch?v=CyEVVwiCNCU
https://www.youtube.com/watch?v=BLOgCG_LDso
https://www.youtube.com/watch?v=et6SJwt_ED0
https://www.youtube.com/watch?v=prmzLVYNvMI

 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

    CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem; Bieżące raportowanie w systemach;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.