Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Groupon Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3434 dni temu

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.

 

W związku z nowym międzynarodowym projektem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem konsultantów mailowych w dziale Obsługi Klienta niemieckojęzycznego.
  • Współpraca z międzynarodowymi zespołem projektowym.
  • Raportowanie wyników i rezultatów podległego zespołu.
  • Wdrażanie inicjatyw mających na celu podniesienie efektywności jakościowej i ilościowej działu Obsługi Klienta.
  • Kreowanie nowych procesów w międzynarodowym środowisku.
  • Prowadzenie spotkań coachingowych i rozwój pracowników działu.
  • Udział w procesach rekrutacji oraz procesie adaptacji nowego pracownika.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie B1).
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale Obsługi Klienta.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
  • Umiejętność pracy z grupą oraz motywowania pracowników do działania.
  • Nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów.
  • Kreatywność oraz umiejętność szukania nowych efektywnych rozwiązań biznesowych.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.
  • Bardzo dobra obsługa programów pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Pełną wyzwań pracę w nowym międzynarodowym projekcie.
  • Samodzielne stanowisko, na którym istnieje realny wpływ  na wyniki biznesowe.
  • Możliwość samodzielnego kreowania rozwiązań obsługi Klienta.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy.
  • Narzędzia niezbędne do realizacji codziennych wyzwań.
  • Dodatkowe benefity pracownicze (kartę sportową, pakiet medyczny, dodatkowe ubezpieczenie).
  • Pracę w centrum Warszawy.


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133 poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...