Eden Springs to wiodący dostawca rozwiązań wodnych i kawowych w Europie, część Cott Corporation, jednej z największych firm wodnych na świecie, której dewizą jest najwyższy poziom satysfakcji klienta i pracownika, aktywnie promujący innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie w pracy.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Digital Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa Włochy
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrożenie strategii digital dla wszystkich linii biznesowych: dostawy wody do firm, rozwiązania kawowe dla firm, dostawy wody do domów. Od kilku lat jest to główny obszar inwestycji marketingowych, dlatego jeśli masz doświadczenie i pomysły, w naszej firmie znajdziesz możliwość działania, testowania i rozwoju.
Digital Marketing Manager raportuje bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu oraz do Dyrektora Marketingu na Europę Centralną.
Osoba na tym stanowisku będzie miała możliwość rozwoju w ramach struktur regionalnych dla 7 rynków europejskich.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznej i międzynarodowej organizacji oraz możliwość rozwoju w strukturach regionalnych
- Kwartalne premie za wyniki
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i szacunek
- Prywatną opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny w tym Karta Multisport
- Wodę źródlaną i urządzenie dozujące do wykorzystania w domu
- Pyszną, aromatyczną kawę na dobry początek dnia
Zadania na stanowisku:
- Przygotowywanie strategii oraz kalendarza działań digital wspierających wybrane linie biznesowe (dostawy wody / kawy do firm, dostawy wody do domu)
- Realizacja kampanii przy współpracy z zewnętrznymi agencjami i domami mediowymi
- Opracowywanie kreacji i promocji do kanałów digital
- Kreowanie pomysłów i przygotowywanie dedykowanych materiałów video z domem produkcyjnym
- Planowanie komunikacji i kampanii internetowych w modelu performance oraz w Social Mediach (FB, LinkedIn)
- Optymalizacja kontentu, analiza ruchu na stronie www, zarządzanie CMS (Drupal)
- Wdrażanie i prowadzenie e-projektów marketingowych i nowych narzędzi
- Testy A/B, analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań
- Przygotowywanie prezentacji (po polsku i angielsku)
- Raportowanie kosztów w SAP – kontrola budżetu.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku – mile widziane doświadczenie w agencji digital
- Bardzo dobra znajomość obszarów: SEO / AdWords, remarketing, programy afiliacyjne, programmatic, mailingi, kampanie displayowe, sprzedaż przez social media.
- Szukamy samodzielnej osoby, która na bieżąco zapoznaje się z nowymi rozwiązaniami w kanale digital i wdraża nowe pomysły w tym obszarze.
- Znajomość współpracy z partnerami w modelu performance
- Doświadczenie w prowadzeniu fan page i kampanii reklamowych w Social Media
- Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów video, landing pages, displaye, mailingi etc
- Umiejętność analizy, optymalizacji kampanii
- Znajomość rynku B2B i B2C.
- Znajomość języka angielskiego i biznesowego na poziomie min B2. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem