Warta jest jednym z największych ubezpieczycieli w Polsce.
To firma o międzynarodowych standardach, która łączy długoletnie doświadczenie z nowoczesnym myśleniem.
(umowa zlecenia)
-
telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis,
-
rejestrację szkód i zapytań Klientów,
-
współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
-
odpowiedzialność, dokładność i systematyczność,
-
bardzo dobra dykcja,
-
wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne,
-
swoboda w obsłudze komputera,
-
umiejętność efektywnej współpracy w grupie.
ZAPRASZAMY OSOBY W RÓŻNYM WIEKU – zarówno studentów, jak i osoby o większym doświadczeniu.
-
kompleksowe szkolenie wstępne - nie wymagamy doświadczenia w pracy w Contact Center, zapewniamy wsparcie na nowym stanowisku pracy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od efektywności (gwarantowane stawka godzinowa oraz możliwość wypracowania dodatkowego wynagrodzenia),
-
elastyczne godziny pracy – umożliwiamy dostosowanie godzin pracy do dyspozycyjności,
-
stabilną współpracę w ramach umowy zlecenia z możliwością przyszłego zatrudnienia na umowę o pracę.