Dyrektor Oddziału
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2016/266
Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami sprzedażowymi?
Masz ma swoim koncie sukcesy sprzedażowe, którymi możesz się pochwalić?
Czy dla swoich ludzi potrafisz być prawdziwym liderem?
Jeśli tak, to właśnie Ciebie szukamy!
Dołączając do naszego Zespołu otrzymasz:
- konkurencyjne wynagrodzenie (atrakcyjna podstawa) oraz system prowizyjny uzależniony od wyników pracy Twojej oraz Twojego zespołu,
- udział w profesjonalnych szkoleniach sprzedażowych i produktowych,
- możliwość pracy z użyciem innowacyjnych narzędzi oraz standardów sprzedażowych,
- pracę w dużej, stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem Klientów kilkukrotnie nagrodzonej tytułem Najbardziej Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej,
- pracę w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija,
- dobrą atmosferę i pozytywną kulturę pracy w Nationale-Nederlanden.
Jako Dyrektor Oddziału będziesz:
- współtworzyć, wdrażać i realizować strategię sprzedaży, a także nieustannie poszukiwać nowych możliwości rozwoju biznesu,
- zabezpieczać potrzeby naszych Klientów dzięki nowatorskim i elastycznym produktom ubezpieczeniowo-finansowym,
- zapewniać realizację ambitnych celów sprzedażowych poprzez efektywne zarządzanie portfelem klientów oraz nadzorowanie aktywności mających na celu pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie,
- mieć możliwość budowania oraz rozwijania zespołu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie najlepszych „sprzedawców” na rynku, coaching, motywowanie oraz rozliczanie z postawionych celów,
- odpowiadać za procesy, których celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta,
- budować pozytywny wizerunek firmy na rynku.
Aby efektywnie realizować powyższe zadania powinieneś posiadać:
- minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu dużymi zespołami sprzedażowymi (Twoje doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem),
- doświadczenie w rekrutacji oraz mentoringu członków zespołów sprzedażowych,
- doświadczenie w pracy w oparciu o wskaźniki,
- nastawienie na sukces oraz zorientowanie na osiąganie założonych celów biznesowych,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz zespołu,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- umiejętność zarządzania zmianą,
- bardzo dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne.