Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy o międzynarodowym zasięgu działającej w branży technicznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: DS/12/2016
Zakres odpowiedzialności:
- Operacyjne organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie pracy działu handlowego
- Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją (ustalanie z Zarządem celów i zadań dla członków podległego zespołu)
- Przygotowywanie dokumentów handlowych
- Wdrażanie i realizowanie strategii handlowej firmy
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi
- Aktywne poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży
- Rozmowy negocjacyjne z potencjalnymi dostawcami
- Koordynacja realizacji umów handlowych
- Badanie rynku, analiza sytuacji i obserwacja działań konkurencji
- Raportowanie bieżącej aktywności handlowej (sporządzanie raportów handlowych obejmujących działania własne i podległego zespołu)
- Ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz z pozostałymi działami firmy
- Odpowiedzialność za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekiwania wobec kandydata:
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym ze sprzedażą B2B i zarządzaniem podległym zespołem handlowym
- Preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne ( tytuł MBA będzie dodatkowym atutem )
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka (mile widziana znajomość języka niemieckiego)
- Umiejętność przygotowywania oraz wdrażania strategii handlowej
- Praktyczna wiedza z zakresu technik negocjacji i współpracy z klientem
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (umiejętność tworzenia planów sprzedażowych i budżetowych)
- Zdolność do realistycznej oceny sytuacji
- Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
- Umiejętność podejmowania decyzji i skutecznego działania w warunkach stresowych
- Dobra znajomość obsługi komputera (doskonała znajomość programu Excel)
- Prawo jazdy kategorii B
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w stabilnej firmie z produktami, które są silnymi i znanymi markami
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Atrakcyjny system motywacyjny i socjalny dla pracowników
- Stałe podnoszenie kompetencji poprzez systemy szkoleń
- Samodzielne stanowisko pracy
- Wszystkie potrzebne narzędzia pracy