- Ogłoszenie nr: 163689
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 października 2014 r.
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw systemów telekomunikacyjnych Systemu Powiadamiania Ratunkowego
- w Wydziale Analiz Systemowych Departamentu do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Centrum Techniczne Systemu Powiadamiania Ratunkowego
ul. Traugutta 57
26-600 Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizacja zadań związanych z eksploatacją systemu telekomunikacyjnego SPR, w tym w szczególności jego utrzymaniem technicznym i bieżącą konserwacją, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i eksploatacji urządzeń telekomunikacyjnych w centralnych węzłach systemu.
- Współpraca z podmiotami systemu powiadamiania ratunkowego i podmiotami współpracującymi z tym systemem, w szczególności monitorowanie stanu pracy sieci i systemów telekomunikacyjnych SPR, w celu wykrywania i diagnozowania awarii i podejmowania działań związanych z przywróceniem poprawnej pracy systemów telekomunikacyjnych.
- Wdrażanie i współpraca przy ulepszaniu pełnej funkcjonalności systemu telekomunikacyjnego SPR, w celu umożliwienia sprawnej współpracy podmiotów w ramach SPR oraz połączenia tego systemu z innymi podmiotami, zwłaszcza Systemem Wspomagania Dowodzenia Policji, SWD Państwowej Straży Pożarnej i SWD Państwowego Ratownictwa Medycznego.
- Przygotowywanie lub aktualizowanie procedury postępowania w sytuacji awarii w odniesieniu do rozwiązań technicznych stosowanych w systemach telekomunikacyjnych, w celu zapewnienia dostępności systemu dla społeczeństwa i umożliwienia prawidłowej obsługi zgłoszenia alarmowego, w tym przekazywanie zgłoszeń do podmiotów współpracujących z SPR.
- Opracowywanie i współpraca przy weryfikacji wymagań technicznych i zaleceń dotyczących działania systemów telekomunikacyjnych SPR oraz dokonywaniu analiz funkcjonowania technicznego systemu powiadamiania ratunkowego, w celu optymalizacji jego działania, określenia przyczyn awarii, a także wyznaczenia kierunków rozwoju systemów telekomunikacyjnych SPR.
- Realizacja zadań związanych z ewidencją telekomunikacyjnych zasobów technicznych systemu powiadamiania ratunkowego, w celu określenia kosztów ich utrzymania technicznego.
- Udział w realizacji zadań wynikających z umów dla usług zewnętrznych SPR, w tym w szczególności umów dotyczących systemów telekomunikacyjnych.
- Udział w tworzeniu statystyk ruchowych oraz ich ocenie, w celu prognozowania rozwoju systemu powiadamiania ratunkowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne. Krajowe wyjazdy służbowe. Stres związany z odpowiedzialnością za szybkie usunięcie awarii krytycznego systemu.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe informatyczne lub telekomunikacyjne;
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administrowaniu systemami telekomunikacyjnymi;
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość budowy funkcjonowania sieci TCP/IP, sieci LAN/WAN, wiedza z zakresu zarządzania urządzeniami sieciowymi;
- wiedza na temat urządzeń i systemów PABX;
- wiedza z zakresu bezpieczeństwa systemów teletransmisyjnych;
- znajomość rozwiązań technicznych i metod ochrony systemów teletransmisyjnych;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- zdolność analizy i syntezy informacji.
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub doświadczenie w realizacji zadań dla podmiotów sektora publicznego z zakresu utrzymania systemów telekomunikacyjnych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- wiedza z zakresu funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego;
- przeszkolenie z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów