Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor HR Warszawa
HR Shared Services Director / Dyrektor Centrum Wsparcia HR

HR Shared Services Director / Dyrektor Centrum Wsparcia HR

Michael Page
Warszawa
praca stacjonarna
3415 dni temu
MP_Logo MP_claim
main img
HR Shared Services Director / Dyrektor Centrum Wsparcia HR
   
   
   
   
   
 

Job details

Publication Date: 2014-12-18
Reference: WBAK15630
Location: Warszawa

Michael Page is one of the world’s leading professional recruitment consultancies, specialising in the placement of candidates in permanent and temporary positions.

 
   
   
 

Our client is an international corporation with world-wide presence and they are currently developing an HR Shared Services Center in Warsaw to support part of the EMEA region. We are seeking to recruit an experienced and dynamic Head for this operation in Poland. The successful candidate will ensure the further growth of the center, the smooth transition of new HR processes from various countries and the daily functioning of the processes covered by the center (focus on HR administration and payroll). The role will report into the Regional Head of HR Shared Services for EMEA.


Job description:
- Provide day-to-day services in the areas of HR administration to countries in the EMEA region including managing HR call center operations and payroll
- Take responsibility for the overall performance of the center in line with agreed SLAs
- Further grow the center to cover new geographies within EMEA and new HR processes in the future
- Lead and support the team including recruitment, training, development, building career paths and recognition and reward programs for the employees (up to 50 people)
- Cooperate with local HR teams and senior management in countries across the region
Who we are looking for:
- Educated to university degree level
- Minimum of 10 years of experience in an HR support environment is essential
- Experience in setting up and/or managing an international HR shared services function
- Proven track-record in leading and developing effective teams
- Expertise in at least one of the following functional areas: payroll, employment law & policy, HR advisory
- Fluency in English is a must
   


 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...