- Ogłoszenie nr: 159459
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw Samodzielne stanowisko do spraw finansowych
- Samodzielne Stanowisko do spraw Finansowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.6
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem,
ul. Nowotarska 45,
34-500 Zakopane
Miejsce wykonywania pracy:
- Zakopane
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- • Prawidłowe dysponowanie środkami pieniężnymi przechowywanymi w kasie Komendy.
- • Sporządzanie raportów kasowych.
- • Wystawianie i rozliczanie rachunków za pobyt gości w pokojach gościnnych i rozliczanie z Urzędem Miasta opłaty miejscowej.
- • Prawidłowe prowadzenie gospodarki i dokumentacji środków trwałych, wyposażenia i wartości niematerialnych oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie.
- • Sporządzanie miesięcznych list płac i dodatkowych list dotyczących świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy.
- • Udział w przebiegu inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej.
- • Znajomość programów księgowych (płace, F, płatnik) w celu zastępstwa Głównej księgowej.
- • Wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego, Komendanta Wojewódzkiego oraz inne czynności zlecone przez Komendanta Powiatowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 –13.30, praca w siedzibie urzędu,
wyjazdy służbowe i szkolenia.
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax i skaner
praca na pierwszym piętrze,
przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,
toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 miesiące doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych a także przepisów wykonawczych do tych ustaw
- • umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych
- • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ochronie przeciwpożarowej o Służbie Cywilnej
- • wykształcenie wyższe ekonomiczne
- • dyspozycyjność
- • dokładność, terminowość, samodzielność i komunikatywność
- • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy
- • znajomość zagadnień pracy administracyjno-biurowej
- • staż pracy w jednostkach budżetowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów