- Ogłoszenie nr: 162019
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 lipca 2014 r.
Urząd Skarbowy w Przasnyszu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw przetwarzania danych i czynności sprawdzających
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Przasnyszu
06-300 Przasnysz
ul. Świerkowa 3
Miejsce wykonywania pracy:
- Przasnysz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zatwierdzanie dokumentów wprowadzonych do systemu, tworzenie rejestrów przypisów/odpisów dla prowadzonych dokumentów.
- Prowadzenie spraw związanych z wymianą informacji od towarów i usług z państwami Unii Europejskiej, w szczególności wypełnianie i przesyłanie wniosków o udzielenie informacji oraz odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji przesyłanych z innych państw członkowskich.
- Obsługa dokumentów w zakresie VAT-23 i VAT-24 oraz przygotowanie zaświadczeń VAT-25 oraz postanowień o odmowie wydania zaświadczenia.
- Prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie handlu wewnątrzwspólnotowego
- Prowadzenie obsługi wniosków VAT-REFUND, weryfikacja wniosków o zwrot podatku od wartości dodanej, przesyłanie wyników weryfikacji do właściwych państw członkowskich w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wniosków.
- Przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej e-Deklaracje oraz obsługa deklaracji VAT składanych przez podatników w wersji papierowej
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją i ewidencją kas fiskalnych, dokonywanie odczytów pamięci kas fiskalnych, przygotowywanie zawiadomień dotyczących kas fiskalnych.
- Sporządzanie zawiadomień o ujawnionych przestępstwach i wykroczeniach prawa podatkowego celem przekazania na stanowisko pracy ds. karno skarbowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa.
Praca w siedzibie urzędu.
Praca wymagająca dużej koncentracji.
Wykonywane czynności wymagają przemieszczania się po terenie całego urzędu.
Stanowisko wyposażone zgodnie ze standardami w komputer z dostępem do sieci internetowej i sprzęt biurowy. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. W budunku brak windy.
Praca na drugim piętrze.
Budynek Urzędu posiada podjazd dla wózków inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie preferowane wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów prawa podatkowego (ustawa Ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług) i umiejętność stosowania go w praktyce.
- Znajomość programów MS Word, MS Excel.
- Znajomość obsługi systemu POLTAX, Biblioteka Akt, VIES, VIES2, Ewidencje US.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Odporność na stres.
- Dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów