Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Dziale Obsługi Bezpośredniej

Urząd Skarbowy w Przasnyszu
Przasnysz
praca stacjonarna
3543 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162019
  • Data ukazania się ogłoszenia: 30 lipca 2014 r.

Urząd Skarbowy w Przasnyszu

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw przetwarzania danych i czynności sprawdzających
  • w Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Przasnyszu
    06-300 Przasnysz
    ul. Świerkowa 3

Miejsce wykonywania pracy:

  • Przasnysz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zatwierdzanie dokumentów wprowadzonych do systemu, tworzenie rejestrów przypisów/odpisów dla prowadzonych dokumentów.
  • Prowadzenie spraw związanych z wymianą informacji od towarów i usług z państwami Unii Europejskiej, w szczególności wypełnianie i przesyłanie wniosków o udzielenie informacji oraz odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji przesyłanych z innych państw członkowskich.
  • Obsługa dokumentów w zakresie VAT-23 i VAT-24 oraz przygotowanie zaświadczeń VAT-25 oraz postanowień o odmowie wydania zaświadczenia.
  • Prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie handlu wewnątrzwspólnotowego
  • Prowadzenie obsługi wniosków VAT-REFUND, weryfikacja wniosków o zwrot podatku od wartości dodanej, przesyłanie wyników weryfikacji do właściwych państw członkowskich w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wniosków.
  • Przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej e-Deklaracje oraz obsługa deklaracji VAT składanych przez podatników w wersji papierowej
  • Prowadzenie spraw związanych z rejestracją i ewidencją kas fiskalnych, dokonywanie odczytów pamięci kas fiskalnych, przygotowywanie zawiadomień dotyczących kas fiskalnych.
  • Sporządzanie zawiadomień o ujawnionych przestępstwach i wykroczeniach prawa podatkowego celem przekazania na stanowisko pracy ds. karno skarbowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa.
    Praca w siedzibie urzędu.
    Praca wymagająca dużej koncentracji.
    Wykonywane czynności wymagają przemieszczania się po terenie całego urzędu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko wyposażone zgodnie ze standardami w komputer z dostępem do sieci internetowej i sprzęt biurowy. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. W budunku brak windy.
    Praca na drugim piętrze.
    Budynek Urzędu posiada podjazd dla wózków inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie preferowane wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość przepisów prawa podatkowego (ustawa Ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług) i umiejętność stosowania go w praktyce.
    • Znajomość programów MS Word, MS Excel.
wymagania dodatkowe
  • Znajomość obsługi systemu POLTAX, Biblioteka Akt, VIES, VIES2, Ewidencje US.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Odporność na stres.
  • Dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty