- Ogłoszenie nr: 171040
- Data ukazania się ogłoszenia: 07 lipca 2015 r.
Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Dziale Spraw Wierzycielskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Ruda Śląska
- Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej
Kokotek 6
41-700 Ruda Śląska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień, wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych,
- prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, przeniesienia własności rzeczy lub praw majatkowych, nadania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności, wstrzymania wykonania decyzji, odpowiedzialności osób trzecich za zaległości podatkowe
- inicjowanie i udział w postępowaniach wieczystoksięgowych, w tym wpis hipoteki przymusowej, upadłościowym i naprawczym w tym występowanie z wnioskiem o ogłoszenie upadłości, dotyczących orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej,
- dokonywanie wpisu zastawu skarbowego oraz prowadzenie Rejestru Zastawów Skarbowych, składanie wniosków o dokonanie wpisu w rejestrze dłużników niewypłacalnych w Karjowym Rejestrze Sądowym
- poszukiwanie majątku zobowiązanych, koordynowanie oceny i analizy ryzyka dotyczących braku wykonywania zobowiązań podatkowych w wyniku przedawnienia, prowadzenia ewidencji wpisów hipotek przymusowych do ksiąg wieczystych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
-kontakt z klientem zewnętrznym.
- stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- wejście do urzędu wyposażone w podjazd, brak windy,
- bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze jednego z dwóch budynków,
- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw podatkowych i innych przepisów niezbędnych na stanowisku
- doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku doświadczenia pracy w administracji, pracy biurowej lub w instytucjach finansowych
- znajomość obsługi programów komputerowych,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- rzetelność,
- dyspozycyjność,
- dobra komunikacja werbalna i pisemna,
- kultura osobista.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów