- Ogłoszenie nr: 167284
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw kwatermistrzowsko-technicznych
- w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lidzbarku Warmińskim
ul. Olsztyńska 8
11-100 Lidzbark Warmiński
Miejsce wykonywania pracy:
- Lidzbark Warmiński
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej
- sporządzanie list płac funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych
- prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy Powiatowej PSP
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego oraz prowadzenie terminarza zajęć Komendanta i Zastępcy Komendanta Powiatowego (planowanie czasu i opracowywanie harmonogramu zajęć służbowych kierownictwa)
- administracyjne wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach
- odpowiedzialność za prawidłowy obieg korespondencji w urzędzie
- organizacja i obsługa biurowa odpraw i narad służbowych organizowanych przez Komendanta Powiatowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu. Bezpośredni i i telefoniczny kontakt z petentami.
Praca w budynku dwukondygnacyjnym, praca przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Brak windy, brak podjazdów zewnętrznych i wewnętrznych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego preferowane w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP)
- znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1340, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380, ze zmianami);
- umiejętność obsługi programów i urządzeń wspomagania pracy biurowej
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki budżetowej
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu w administracji rządowej lub samorządowej
- znajomość obsługi programu Płatnik – rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym
- odporność na stres, komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność
- doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu oraz organizacji konferencji i uroczystości okolicznościowych
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów