Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Zduńska Wola Archiwista Zduńska Wola
Inspektor w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki

Inspektor w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki

Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli
Zduńska Wola
praca stacjonarna
3503 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162489
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 sierpnia 2014 r.

Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi archiwum
  • w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.2

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy
    ul. Zielona 15
    98-220 Zduńska Wola

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zduńska Wola

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie uporządkowanej dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych w celu jej archiwizacji,
  • prowadzenie ewidencji przyjętej do archiwum dokumentacji, dokonywanie zmian w ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczanie środków ewidencyjnych w celu sprawnego funkcjonowania archiwum odnośnie udostępniania akt pracownikom,
  • prowadzenie składnicy dokumentów w budynku Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przechowania dokumentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno- biurowa w siedzibie urzędu,
    Obsługa klientów wewnętrznych,
    Praca wymagająca sprawności obu rąk.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Narzędzia pracy- komputer i sprzęt biurowy.
    Praca przy naturalnym i sztucznym świetle.
    Miejsce pracy- poddasze oraz piwnica budynku I-piętrowego.
    Drzwi w pokojach o szerokości 80 cm.
    Brak podjazdów, windy, toalety dla niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • kurs archiwalny I stopnia,
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz zasad archiwizowania dokumentacji,
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    • dokładność, skrupulatność oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe profilowane ze znajomością archiwizacji,
  • 1 rok doświadczenia w prowadzeniu archiwum,
  • umiejętność obsługi komputera w tym MS

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.