- Ogłoszenie nr: 162489
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 sierpnia 2014 r.
Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi archiwum
- w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.2
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy
ul. Zielona 15
98-220 Zduńska Wola
Miejsce wykonywania pracy:
- Zduńska Wola
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie uporządkowanej dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych w celu jej archiwizacji,
- prowadzenie ewidencji przyjętej do archiwum dokumentacji, dokonywanie zmian w ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczanie środków ewidencyjnych w celu sprawnego funkcjonowania archiwum odnośnie udostępniania akt pracownikom,
- prowadzenie składnicy dokumentów w budynku Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przechowania dokumentów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno- biurowa w siedzibie urzędu,
Obsługa klientów wewnętrznych,
Praca wymagająca sprawności obu rąk.
Narzędzia pracy- komputer i sprzęt biurowy.
Praca przy naturalnym i sztucznym świetle.
Miejsce pracy- poddasze oraz piwnica budynku I-piętrowego.
Drzwi w pokojach o szerokości 80 cm.
Brak podjazdów, windy, toalety dla niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- kurs archiwalny I stopnia,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz zasad archiwizowania dokumentacji,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- dokładność, skrupulatność oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
- wykształcenie wyższe profilowane ze znajomością archiwizacji,
- 1 rok doświadczenia w prowadzeniu archiwum,
- umiejętność obsługi komputera w tym MS
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów