- Ogłoszenie nr: 168200
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 marca 2015 r.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie
- Lubelski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi osobowo-kancelaryjnej
- w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Lublinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie
ul. Magnoliowa 4
20-143 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników zgodnie z Kodeksem pracy, obowiązującymi przepisami ustawy o służbie cywilnej i przepisami wewnętrznymi,
- prowadzenie procedur związanych z naborem i oceną pracowników służby cywilnej,
- przygotowywanie sprawozdań, dokonywanie analiz i sporządzanie wniosków z nich wynikających,
- prowadzenie ewidencji kadrowej (urlopów, zwolnień lekarskich, badań lekarskich, rozliczeń czasu pracy, wyjść w sprawach służbowych i prywatnych),
- prowadzenie spraw szkoleń pracowników,
- prowadzenie spraw z zakresu bhp i ppoż. zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
- prowadzenie archiwum zakładowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze administracyjno-biurowym z wykorzystaniem sprzętu komputerowego w pozycji przeważnie siedzącej w pomieszczeniach na terenie urzędu oraz w miarę potrzeb zadania zlecone przez pracodawcę poza urzędem.
Miejsce pracy w urzędzie zlokalizowane jest w budynku przy ul. Magnoliowej 4 w Lublinie, na I piętrze, z dostępem do windy osobowej. Stanowisko zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym 2 – osobowym wyposażonym w podstawowe urządzenia biurowe, w tym zestaw komputerowy, sprzęt teleinformatyczny, meble biurowe.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel,
- umiejętność prawidłowego redagowania korespondencji urzędowej.
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- zaangażowanie, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność i dyskrecja,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów