Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Wydziale Wspomagającym

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
Otwock
praca stacjonarna
3394 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165444
  • Data ukazania się ogłoszenia: 18 grudnia 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi materiałowo-technicznej i gospodarczej
  • w Wydziale Wspomagającym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    05-400 Otwock
    ul. Pułaskiego 7 A

Miejsce wykonywania pracy:

  • Otwock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie prac w zakresie zaopatrywania Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w sprzęt i materiały: kancelaryjne, kwaterunkowo – biurowe, techniki biurowej, techniki policyjnej, kulturalno – oświatowy, gospodarczy, środki czystości, środki higieny osobistej, druki, przedmioty mundurowe.
  • Prowadzenie racjonalnej gospodarki rozdzielnictwa sprzętu, środków i materiałów otrzymywanych z zaopatrzenia centralnego.
  • Przygotowywanie sprzętu do wybrakowania.
  • Prowadzenie ewidencji książek obiektów budowlanych.
  • Administrowanie obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie: konserwacji i bieżących remontów, usuwanie awarii, pobieranie, nadzór i rozliczanie materiałów konserwacyjno – remontowych.
  • Uczestnictwo w przeglądach obiektów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych terenowo w zakresie okresowych kontroli: instalacji elektrycznej, odgromowej, wentylacyjnej, gazowej, przewodów kominowych, sprzętu gaśniczego.
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i pieniężnych oraz umów użyczenia sprzętu przekazanego na rzecz Policji.
  • Rozliczanie kosztów utrzymania psów służbowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca wykonywana w KPP Otwock i podległych Komisariatach Policji
    - wyjazdy służbowe do Wydziału Zaopatrzenia KSP
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy
    -oświetlenie naturalne i sztuczne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dobra znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej,
    • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej,
    • dobra organizacja pracy, systematyczność, solidność,
wymagania dodatkowe
  • komunikatywność,
  • umiejętność redagowania pism,
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy w zespole,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty