- Ogłoszenie nr: 168924
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 kwietnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw wprowadzania danych komputerowych
- w Zespole Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane
Miejsce wykonywania pracy:
- Zakopane
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestracja informacji w KSIP w zakresie przestępstw.
- Rejestracja i przetwarzanie informacji w zakresie wykroczeń w ruchu drogowym, zdarzeń w ruchu drogowym.
- Rejestracja informacji w FREJZAP.
- Okresowe dokonywanie weryfikacji danych w bazie KSIP.
- Dokonywanie sprawdzeń w bazach policyjnych KSIP, FREJZAP i poza policyjnych REGON, CEL, OSADZONY, PWPW, CEPIK.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca przy komputerze,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych).
Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku (brak windy). Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku biurowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- łatwość komunikacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, samodyscyplina,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
- doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. przetwarzania/wprowadzania danych komputerowych,
- obsługa policyjnych i poza policyjnych baz danych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów