Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Administracyjnych Mazowieckie
Inspektor Wydział Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Inspektor Wydział Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
mazowieckie, Ostrów Mazowiecka
praca stacjonarna
3517 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162655
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 sierpnia 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw Wykroczeń
  • Wydział Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej ul. K. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka

Miejsce wykonywania pracy:

  • Ostrów Mazowiecka

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rejestrów dotyczących spraw o wykroczenia oraz teczek zagadnieniowych w tym zakresie
  • kompletowanie materiałów dotyczących wniosków o ukaranie
  • sprawdzanie pod wzgledem merytorycznym i formalnym postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia prowadzonych przez policjantów oraz informowanie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach
  • sporządzanie zbiorczych zestawień mandatów karnych i wniosków o ukaranie sporządzanych przez funkcjonariuszy jednostki
  • prowadzenie korespondencji z uprawnionymi podmiotami w zakresie spraw o wykroczenia

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • wyjścia służbowe do instytucji państwowych
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - naturalne i sztuczne oświetlenie,
    - wymuszona pozycja ciała,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe admninistracyjne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w admnistracji lub pracy biurowej
wymagania dodatkowe
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty