- Ogłoszenie nr: 180379
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 kwietnia 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw zaopatrzenia i transportu
- Zespół do spraw Zaopatrzenia i Transportu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin
Miejsce wykonywania pracy:
- Sulęcin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowanie pod względem merytorycznym faktur VAT oraz wystawienie dokumentów OT na sprzęt kwaterunkowy,
- dostarczanie i odbiór pojazdów naprawionych do/poza Stację Obsługi Technicznej KWP Gorzów Wlkp.,
- wystawienie dowodów przychodowo - rozchodowych na nowo zakupiony sprzęt i materiały,
- współudział w inwentaryzacji oraz wybrakowaniu sprzętu i materiałów,
- sporządzanie oraz przeprowadzanie postępowań szkodowych,
- prowadzenie ewidencji i rozliczenie materiałów pędnych i smarów,
- planowanie przeglądów technicznych pojazdów, ewidencja i wydawanie zleceń na naprawy bieżące i OT -2,
- rozliczanie funkcjonariuszy zwalnianych lub przenoszonych z pobranego wyposażenia mundurowego i specjalnego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- w zależności od realizacji zadań służbowych praca biurowa, natomiast podczas czynności nadzorczych konieczność wykonywania pracy w terenie otwartym (parkingi, plac manewrowy)
- praca wykonywana w systemie jednozmianowym w godzinach 7.30 - 11.30 w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku trzykondygnacyjnym, natomiast podczas czynności nadzorczych konieczność wykonywania pracy w terenie otwartym (parking, plac manewrowym),
-stanowisko pracy wyposażone jest w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań biurowych tj. komputer, drukarka. telefon, fax, niszczarka.
Inne
- konieczność przemieszczania się po obiekcie
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność;
- terminowość;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- umiejętność organizowania pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów