Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Wejherowo Archiwista Wejherowo
Inspektor Zespołu Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie

Inspektor Zespołu Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie

Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
Wejherowo
praca stacjonarna
3444 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163810
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 października 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • Zespołu Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    84-200 Wejherowo, ul. Dworcowa 14

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wejherowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Codzienne odbieranie, przegląd i segregowanie korespondencji kierowanej do jednostki organizacyjnej
  • Przyjmowanie, rozdzielnie, rejestrowanie i rozsyłanie korespondencji jawnej
  • Przyjmowanie i ekspediowanie przesyłek zawierających informacje niejawne
  • Rejestrowanie dokumentacji wpływającej w odpowiednich dziennikach (dzienniki korespondencyjne, dzienniki podawcze, skorowidze, dzienniki telegramów)
  • Rozliczanie zwalnianych i przenoszonych pracowników i funkcjonariuszy z wydanych dokumentów
  • Sporządzanie dziennego sprawozdania z obrotu korespondencji
  • Wydawanie delegacji służbowych i prowadzenie rejestru
  • Archiwizowanie dokumentów i przekazywanie ich do archiwum

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy świetle dziennym i sztuczny
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • W budynku występują bariery architektoniczne,brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obsługa komputera (znajomość podstawowych programów) i innych urządzeń biurowych
    • znajomość podstaw prawnych zasad archiwizacji
    • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy
    • umiejętność organizacji pracy własnej
    • dyspozycyjność
wymagania dodatkowe
  • 2 – letnie doświadczenie w pracy biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • znajomość systemu SIDAS
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne
  • samodzielność
  • wysoka kultura osobista

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.