- Ogłoszenie nr: 163810
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 października 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- Zespołu Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 84-200 Wejherowo, ul. Dworcowa 14
Miejsce wykonywania pracy:
- Wejherowo
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Codzienne odbieranie, przegląd i segregowanie korespondencji kierowanej do jednostki organizacyjnej
- Przyjmowanie, rozdzielnie, rejestrowanie i rozsyłanie korespondencji jawnej
- Przyjmowanie i ekspediowanie przesyłek zawierających informacje niejawne
- Rejestrowanie dokumentacji wpływającej w odpowiednich dziennikach (dzienniki korespondencyjne, dzienniki podawcze, skorowidze, dzienniki telegramów)
- Rozliczanie zwalnianych i przenoszonych pracowników i funkcjonariuszy z wydanych dokumentów
- Sporządzanie dziennego sprawozdania z obrotu korespondencji
- Wydawanie delegacji służbowych i prowadzenie rejestru
- Archiwizowanie dokumentów i przekazywanie ich do archiwum
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy świetle dziennym i sztuczny
W budynku występują bariery architektoniczne,brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera (znajomość podstawowych programów) i innych urządzeń biurowych
- znajomość podstaw prawnych zasad archiwizacji
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dyspozycyjność
- 2 – letnie doświadczenie w pracy biurowej
- poświadczenie bezpieczeństwa
- znajomość systemu SIDAS
- umiejętność pracy w zespole
- zdolności organizacyjne
- samodzielność
- wysoka kultura osobista
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów