Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Privacy Data Analyst - Fluent French

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W KRAKOWIE   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU: kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej, zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miechowie
Miechów
praca stacjonarna
3153 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171685
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 lipca 2015 r.

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miechowie

  • Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Miechowie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miechowie
    ul. Sienkiewicza 18,
    32-200 Miechów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Miechów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych budów w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych
  • opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism
  • prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy - Prawo budowlane
  • przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie pisemnych odpowiedzi, przyjmowanie podań i udzielanie w tym zakresie wyjaśnień
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych - na podstawie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu, przy biurku z koniecznością okresowego przemieszczania się pomiędzy sąsiadującymi pokojami urzędu zlokalizowanymi na poziomie 1 piętra, pomieszczeniem WC na parterze, składnicą akt zlokalizowaną w poziomie sutereny budynku urzędu. Praca przy komputerze z wykorzystaniem typowych urządzeń biurowych. Konieczność przemieszczania dokumentów oraz teczek akt pomiędzy miejscem składowania (szafy lub regały o wysokości do 3 m) a stanowiskiem (stanowiskami) pracy.
    Wyjazdy służbowe w zakresie kontroli lub oględzin robót i obiektów budowlanych - w zmiennych warunkach atmosferycznych (w tym niekorzystnych) w ciągu całego roku. Prowadzenie samochodu osobowego, protokołowanie ustaleń kontroli lub oględzin, dokonywanie pomiarów taśmą mierniczą albo dalmierzem laserowym, odręczne sporządzanie szkiców sytuacyjnych, odręczne protokołowanie ustaleń kontroli lub oględzin, przemieszczanie się w obszarze budowy i wznoszonego obiektu budowlanego, przemieszczanie się wewnątrz obiektu budowlanego w trakcie budowy lub w trakcie użytkowania - z uwzględnieniem ewentualnej konieczności penetracji i oceny miejsc trudno dostępnych lub zlokalizowanych na wysokości - także powyżej 3 m.
    Okresowo praca na wysokości.
    Okresowo praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w zmiennych warunkach - praca pod presją czasu, szeroki zakres zadań i odpowiedzialności.
    Narzędzia pracy: - komputer stacjonarny umiejscowiony na typowym biurku; - samochód osobowy nieprzystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych; - inne typowe urządzenia biurowe jak kserokopiarka, niszczarka, faks itp.
    Do głównego wejścia budynku prowadzi pochylnia, lokal siedziby urzędu znajduje się na I piętrze, pomieszczenie WC w poziomie parteru, składnica akt w poziomie sutereny budynku. W budynku brak windy. Pomieszczenie WC nie posiada pełnego przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Układ komunikacji wewnętrznej pomiędzy poszczególnymi pomieszczeniami urzędu, ze względu na dość odległy okres budowy budynku (około roku 1925), według współczesnych standardów - niepraktyczny (co może stanowić dodatkowe utrudnienie dla poruszania się osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim).
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie techniczne (dopuszcza sie także wykształcenie wyższe techniczne - gdy kandydat nie posiada średniego wykształcenia technicznego)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej albo 3 lata w obszarze związanym z przygotowaniem produkcji/marketingiem (lub zbliżonym) w przedsiębiorstwie/instytucji branży budowlanej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dobra znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy - Prawo budowlane, oraz rozporządzeń wykonawczych
    • dobra znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
    • znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy - o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
    • umiejętność sprawnego i wydajnego sporządzania projektów decyzji, postanowień, pism procesowych opartych na przepisach ustawy - Prawo budowlane, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy - o postępowaniu egzekucyjnym administracji
    • umiejętność sprawnej i wydajnej obsługi komputera (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne)
    • prawo jazdy kat. B, doświadczenie praktyczne w prowadzeniu samochodu osobowego
    • zdolność do pracy na wysokości powyżej 3 metrów
    • umiejętność szybkiego, czytelnego pisania ręcznego w warunkach terenowych (także niekorzystnych)
    • umiejętność szybkiego sporządzania odręcznych, technicznych szkiców sytuacyjnych: zabudowy i zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlanych, w warunkach terenowych (także niekorzystnych)
wymagania dodatkowe
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • odporność na stres
  • dyspozycyjność
  • umiejętność efektywnego komunikowania się oraz wydajnej pracy zespołowej
  • doświadczenie zawodowe na zbliżonym stanowisku pracy
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy w administracji publicznej
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy w organach administracji architektoniczno-budowlanej
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy w organach nadzoru budowlanego
  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, albo architektonicznej, albo instalacyjnej
  • ogólna znajomość innych przepisów prawa związanych z działalnością organów nadzoru budowlanego (w tym np.: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o drogach publicznych, prawo ochrony zabytków, prawo ochrony środowiska, prawo wodne)

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Privacy Data Analyst - Fluent French

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W KRAKOWIE   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU: kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej, zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...